بلاگ

خرید لوله کاروگیت

خرید لوله کاروگیت

خرید لوله کاروگیت

لوله کاروگیت که با عنوان لوله های پلی اتیلن دوجداره شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین نوع لوله در صنایع مختلف می باشد. در انتخاب و خرید لوله کاروگیت باید در نظر داشته باشید که این نوع لوله ها، علاوه بر پلی اتیلن در جنس های دیگری مانند فولاد، پلی پروپیلن و فایبر گلاس نیز ساخته می شود.

لوله کاروگیت (corrugated pipe) به معنای لوله موجدار است و این نوع لوله دارای سطح موجداری می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارد. این نوع لوله ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و براساس قطر سطح داخلی سایزبندی می گردند. لوله های کاروگیت از سایز ۱۱۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید و در بازار عرضه می شوند.

سطح بیرونی این نوع لوله ها، موجدار و به شکل حلقه حلقه است. در حالی که سطح داخلی کاملا صاف بوده تا مواد و سیالات مختلف به راحتی از آن عبور کنند. لایه درونی معمولا به رنگ زرد یا آبی ساخته می شود تا در تست های مختلف در مراحل تولید، مشکلات لوله به راحتی مشخص شود. رنگ لایه بیرونی این لوله ها نیز معمولا مشکی می باشد.

 

همچنین میتوانید از مقاله های لوله پلی پروپیلن و لوله پی وی سی PVC نیز بازدید بفرمایید.

 

خرید لوله کاروگیت

مزایای استفاده و خرید لوله کاروگیت (corrugated pipe)

 

قیمت لوله و اتصالات کاروگیت نسبت به ویژگی و مزایای مختلف آن مانند سبک بودن، طول عمر بالا و… بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین این نوع لوله ها برای پروژه های بزرگ و کوچک بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این نصب و اجرای لوله های کاروگیت آسان بوده و با استفاده از اتصالات مختلف مانند کوپلر و… به یکدیگر متصل شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

در مراحل تولید و ساخت، این نوع لوله ها کاملا آب بندی می شوند و امکان بروز نشتی در آنها بسیار کم است. بنابراین می توان از آنها در شرایط محیطی مختلف و محیط های مرطوب استفاده کرد. علاوه بر این لوله های کاروگیت مقاومت مناسبی در مقابل گرد و غبار، فشار، شرایط دمایی متفاوت، مواد اسیدی و بازی، اشعه های خورشید و…. دارند.

 

 

خرید لوله کاروگیت

 

 

در خرید لوله کاروگیت توجه کنید که این نوع لوله ها در مقابل لرزش های ناگهانی نیز مقاوم هستند. در واقع یکی از کاربری های این لوله ها در کانال های زیرزمینی است، بنابراین در مقابل تکانه های شدید و زمین لرزه نیز دوام بالایی دارند. همچنین این نوع لوله می تواند تا دمای ۴۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

لوله های کاروگیت هر فشار وارد شده به خود را به سطح زمین منتقل می نماید. بنابراین در مقابل فشارهای داخلی مقاومت بالایی دارد. استحکام و مقاومت بالای این محصول باعث شده تا از آن در زیرسازی جاده ها استفاده شود. این لوله ها تمامی فشارهای وارد شده به دلیل عبور خودروها را تحمل می کنند و در مقابل فشارهای زیر سطحی نیز مقاومت می کنند.

در استفاده و خرید لوله کاروگیت بدانید که این لوله به مرور زمان و با استفاده مکرر دچار تغییر رنگ نمی شود. علاوه بر این لوله های کاروگیت قابلیت بازیافت دارند. بنابراین به راحتی می توانند بازیافت شده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

لوله های کاروگیت دارای خاصیت هیدرولیکی بوده و ضریب اصطکاک پایینی دارند. همچنین وزن سبک آن باعث می شود تا به راحتی قابل حمل و نقل باشند و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این نوع لوله ها مقاومت شیمیایی بالایی دارند و بنابراین در مقابل انواع موادی که از آن عبور می کنند مانند مواد خورنده اسیدی و بازی دچار آسیب نمی شوند.

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.