بلاگ

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلی اتیلن گازی چیست ؟

 

لوله پلی اتیلن گازرسانی با بیش از ۹۰ درصد استفاده در آمریکای شمالی، بهترین محصول انتخابی لوله های توزیع گاز طبیعی هستند. لوله های گاز پلی اتیلن سبک وزن، غیر خورنده و به راحتی توسط فیوژن حرارتی یا اتصالات مکانیکی نصب می شوند. به این دلایل، لوله های پلی اتیلن قابل اعتماد، بادوام و از دهه ۱۹۶۰ مورد استفاده قرار گرفته اند. 

لوله پلی اتیلن گازی از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که دارای حساسیت ویژه ای نسبت به انواع لوله های آبرسانی و فاضلابی (لوله کاروگیت) میباشند. هزینه لوله های پلی اتیلن گازرسانی که متشکل از مواد خودرنگ میباشند معمولا بالاتر از مواد پلی اتیلن سفید میباشند. لوله پلی اتیلن در صنعت گاز و نفت و پتروشیمی کاربردهای بسیار زیادی دارد و مهمترین آن استفاده از لوله های پلی اتیلن گازرسانی برای انتقال گاز با حجم های بسیار زیاد و بین شهری است، شاید مهمترین مزیت لوله های گاز پلی اتیلن مقاومت طولانی در برابر گرما (تا ۹۵ درجه سیلیسیوس) و خوردگی باشد. حداکثر مقاومت این مدل از لوله ها ۲۵ بار می باشد و حتما در تولید آنها می باست از مواد اولیه خودرنگ استفاده نمود.

نرخ لوله پلی اتیلن گازرسانی نیز مانند انواع لوله های پلی اتیلن ثابت نیست و دارای فراز و نشیبهایی است که مهمترین دلایل آن عدم ثبات اقتصاد در کشور و اعلام قیمت بورس در هر روز میباشد. قیمت هایی که در سایت های مختلف وجود دارد، فقط برای اطلاع رسانی می باشد و  قیمت دقیق نیست. شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه و قیمت لوله پلی اتیلن گازی و همچنین خرید انواع لوله پلی اتیلن، با ما تماس بگیرید.

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی به صورت متری محاسبه می شود. نکات مهمی که برای خرید و محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی باید مد نظر قرار دهید شامل گرید لوله، نوع مواد اولیه مورد استفاده، سایز لوله، اتمسفر لوله پلی اتیلن و در نهایت متراژ مورد نظرتان است.

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی

 

لوله گاز رسانی

 

لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیر هستند و می توانند در حین نصب خمیده شوند. این انعطاف پذیری و انعطاف ذاتی به لوله اجازه می دهد تا تنش های ناشی از حرکت خاک را کنترل کند. این باعث می شود که لوله ها به ویژه در خطوط لوله زیردریایی، فرونشست معدن و مناطق زلزله خیز مفید باشند.

لوله پلی اتیلن یکی از پر مصرف ترین انواع لوله در صنعت کشاورزی، صنعت آب و فاضلاب و گاز می باشد. لوله پلی اتیلن آبرسانی و گازرسانی از مواد پلیمری پلی اتیلن تولید شده که در پتروشیمی های کشور با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه های خارجی و حتی بهتر از آنها تولید می شود. این لوله در سایز های مختلف و کاربرد های مختلف تولید می شود. به همین دلیل بسیار پرمصرف و پرکاربرد است.

قیمت لوله پلی اتیلن گازی را میتوان در سایزهای ۲۵ میلیمتر الی ۲۲۵ میلیمتر در استاندار  SDR 11 که همان PN16  با مواد PE 100  میباشد از این مجموعه دریافت نمود.

 

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی

ویژگی های لوله پلی اتیلن :

 

  • استحکام ضربه ای بالای لوله های پلی اتیلن مقاومت در برابر سختی شرایط لوله گذاری را تضمین می کند.
  • پلی اتیلن دارای حساسیت پایینی است و سطح بالایی از مقاومت را در برابر اثرات آسیب خارجی ارائه می دهد، به ویژه در مواردی که احتمال ترکیدگی لوله وجود دارد. 
  • لوله های پلی اتیلن گسترش پلاستیک، دارای مقاومت سایشی عالی هستند که عمر طولانی در کاربردهای دوغاب ساینده دارند. در بیشتر کاربردها، پلی اتیلن از لوله هایی با سایر مواد مانند فولاد ملایم و فولاد با روکش لاستیکی دوام بیشتری دارد.
  • لوله های پلی اتیلن در برابر تخریب نور فرابنفش (UV) با گنجاندن کربن سیاه در مواد خام تثبیت می شوند. بنابراین لوله های پلی اتیلن مشکی برای تاسیساتی که لوله ها در معرض نور مستقیم خورشید هستند مناسب هستند.
  • لوله های پلی اتیلن با وزن سبک و طول زیاد به راحتی نصب می شوند. لوله های سیم پیچ پلی اتیلن به طور گسترده در کاربردهایی مانند آبرسانی انبار، سیستم های آبیاری، ارتباطات، گاز و شبکه های آبرسانی استفاده می شود.
  • لوله پلی اتیلن در طیف وسیعی از رنگ های شناسایی موجود است. آبی برای شناسایی لوله های آب، بنفش برای لوله های آب بازیافتی و زرد برای گاز استفاده می شود. لوله های سفید رنگ به طور گسترده در صنعت معدن استفاده می شود.
  • لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و به هیچ پوشش محافظ یا سایر سیستم های حفاظت در برابر خوردگی نیاز ندارد.
  • لوله های پلی اتیلن ضریب اصطکاک کمتری در مقایسه با مواد غیر پلاستیکی دارند. ویژگی های انرژی سطح پلی اتیلن مقاومت در برابر تجمع رسوب مواد را تضمین می کند به طوری که سوراخ صاف در طول عمر کاری خط لوله حفظ می شود.
نرخ لوله پلی اتیلن

 

هنگام استعلام قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی میبایست به نکات زیر توجه کرد :

۱- تاییدیه اداره گاز: دقت داشته باشید که هنگام خرید میبایست برگه تایید اداره گاز را دریافت کنید تا اجازه بهره برداری را داشته باشید.

۲- تاریخ تولید: در هنگام خرید حتماً به تاریخ تولید لوله توجه کنید چرا که لوله هایی که از زمان تولیدشان بیش از ۶ ماه گذشته باشد غیر قابل استفاده میباشد.

۳- مقدارMFR : خوب است بدانید که در مواد اولیه لوله پلی اتیلن گازی نباید بیش از ۲۰ درصد کربن استفاده شود!

۴- میزان پلی اتیلن: بد نیست بدانید که در هر متر لوله نباید بیش از ۲ الی ۲٫۵ درصد پلی اتیلن وجود داشته باشد.

۵- وجود مواد آنتی یو وی : مواد آنتی یو وی باعث کاهش اثرات ماورای بنفش خورشید و در نتیجه افزایش ماندگاری لوله ها می شود.

 

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی در کیان اتصال

 

لوله های پلی اتیلن گسترش پلاستیک، کیفیت های متمایزی دارند که آنها را برای مصارف مختلف، به ویژه در سیستم های زهکشی، عالی می کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات هستید، بهتر است در مورد مشاوره برای نیازهای خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. و یا لوله پلی اتیلن مورد نظرتان را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و پس از مشاوره تلفنی با ما آن را خریداری نمایید

شرکت گسترش پلاستیک اولین رتبه در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن را کسب کرده است. فعالیت این شرکت در سال ۱۳۶۸ آغاز شد و برای استفاده در سیستم های گازی، آبی، فاضلاب و صنعتی است. سطح کیفی بالای محصولات و نوآوری شرکت گسترش پلاستیک، سبب شده این مجموعه به بزرگ‌ترین تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، کاروگیت و … در بازار ایران و خاورمیانه تبدیل شود. این شرکت در حال حاضر با داشتن دو کارخانه فعال، توانایی تولید ۵۰۰۰۰ متر مربع لوله و اتصالات را دارد است.

کیان اتصال تنها نماینده شرکت گسترش پلاستیک در تهران آماده خدمت رسانی با ارائه انواع لوله و اتصالات پلی اتیلنی است.

کیان اتصال با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید. تعهد به استفاده از بالاترین استاندارد مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت، کیان اتصال را به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلن (PE) مشهور کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.