بلاگ

قیمت لوله پلی پروپیلن

قیمت لوله پلی پروپیلن

قیمت لوله پلی پروپیلن با توجه به نوع آن متفاوت است و برای پاسخ به این سوال اول باید به سوال دیگری پاسخ داد که پلی پروپلین چیست؟

 

نرخ لوله و اتصالات پلی پروپیلن در بازار؟

 

پروپیلن یکی از محصولات کلیدی پترو شیمیایی است که به عنوان خوراک برای تولید پلیمرهای مختلف و محصولات میانی به کار می‌رود. مهم‌ترین مشتقات پروپیلن عبارتند از: پلی‌پروپیلن، آکریلونیتریل، پروپیلن اکسید، فنول، اکسوالکل، اسید آکریلیک، ایزوپروپیل‌الکل، الیگومرها و دیگر مواد واسط مختلف که در نهایت به صورت مواد مورد نیاز صنایع الکترونیک، خودروسازی، ساختمان‌سازی، بسته‌بندی و نظیر آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله و اتصالات پلی پروپیلن به لوله سفید یا لوله سبز نیز معروفند. این لوله ها از پلیمر پلی پروپیلن ساخته میشوند. پلیمر در واقع از پیوند چند مونومر پلی پروپیلن به دست می آید.

 

ساخت لوله های پلی پروپیلن ؟

 

قیمت لوله پلی پروپیلن به طرز ساخت آن نیز بستگی دارد.

مونومر پلی پروپیلن با قرار گرفتن در برابر فشار و گرما به همراه کاتالیزگر زیگلر-ناتا و به وسیله محلول یا فرآیند گاز تولید می شود. تفاوت در کاتالیزگر و شرایط تولید می تواند خواص پلاستیک را تغییر دهد. برای تولید لوله پلی پروپیلن ابتدا مواد اولیه را به صورت خام و سرد وارد دستگاه اکسترودر می کنند. در این قسمت مواد با درجه حرارت معین ( معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد) ذوب و برای قالب گیری آماده می شوند و به صورت شاخه های ۴ متری تولید می شوند. هم چنین برای جلوگیری از عبور نور، مواد رنگدانه (مستربچ) به آن اضافه می شود. این لوله ها با استفاده از جوشکاری فیوژن حرارت داده می شوند.

 

 

 

قیمت لوله پلی پروپیلن

 

 

حال با توجه به اینکه طبق موارد مصرف، پلی پروپیلن در چه گروهی دسته بندی شود، قیمت لوله پلی پروپیلن نیز متفاوت است. توجه داشته باشید لوله پلی پروپیلن با لوله پی وی سی PVC متفاوت است.

 

طبق موارد مصرف، پلی پروپیلن در گروه های زیر دسته بندی می شود :

 

تزریقی: عمده مصرف پلی پروپیلن در این دسته بوده که شامل تولید لوازم الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی، صنایع بسته بندی، صنعت خودرو، درپوش و کلاهک، وسایل پزشکی با قابلیت استریل، چمدان، اسباب بازی و… است.

الیاف: این گروه در رتبه دوم مصرف پلی پروپیلن قرار دارد PP .برای صنعت نساجی بصورت الیاف و نخ یکسره در ظرافت های گوناگون به بازار عرضه میشود. که موارد مصرف آن شامل طناب، منسوجات بی بافت، پارچه های پرده ای، پارچه های بهداشتی، پارچه های داخل خودرو، نوارهای باندپیچی و… است.

بادی: که از آن در تولید مخازن، قوطی و بطری استفاده می شود.

فیلم و شیت: شامل فیلم های گرافیک و چاپ و شیت های بسته بندی میباشد.

پایپ: در تولید لوله های آب و فاضلاب و لوله های انتقال آب گرم کاربرد دارد.

روکش و محافظ : روکش سیم و کابل

 

قیمت لوله پلی پروپیلن

 

 

قیمت لوله پلی پروپیلن نسبت به سایر لوله های مصرفی در این زمینه پایین است زیرا قیمت مونومر آن نسبت به سایر پلیمرها ارزان تر است. اما این تنها مزیت لوله پلی پروپیلن نیست. در زیر به چند مشخصه پلی پروپیلن می پردازیم:

 

مشخصات لوله پلی پروپیلن:

 

  • قیمت پائین PP در مقایسه با دیگر پلیمرها
  • وزن مخصوص و سبک PP
  • انعطاف پذیری و طیف گسترده تولید PP با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی متغیر
  • افزایش کاربردهای جدید و بهبود خواص گریدهای تولیدی جدید
  • افزایش کاربرد PP در وسایل و تجهیزات پزشکی و توسعه کاربردهای PP گرید خاص
  • افزایش مصرف PP به صورت آلیاژ با دیگر پلیمرها
  • جایگزینی پلیمرهایی مانند PS، PE و غیره با PP

 

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت و … ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

لوله های پلی اتیلن گسترش پلاستیک، کیفیت های متمایزی دارند که آنها را برای مصارف مختلف، به ویژه در سیستم های زهکشی، عالی می کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات هستید، بهتر است در مورد مشاوره برای نیازهای خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. و یا لوله پلی اتیلن مورد نظرتان را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و پس از مشاوره تلفنی با ما آن را خریداری نمایید

شرکت گسترش پلاستیک اولین رتبه در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن را کسب کرده است. فعالیت این شرکت در سال ۱۳۶۸ آغاز شد و برای استفاده در سیستم های گازی، آبی، فاضلاب و صنعتی است. سطح کیفی بالای محصولات و نوآوری شرکت گسترش پلاستیک، سبب شده این مجموعه به بزرگ‌ترین تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، کاروگیت و … در بازار ایران و خاورمیانه تبدیل شود. این شرکت در حال حاضر با داشتن دو کارخانه فعال، توانایی تولید ۵۰۰۰۰ متر مربع لوله و اتصالات را دارد است.

تمام انواع لوله پلی اتیلن گازرسانی و آبرسانی، لوله کاروگیت و … را می توانید از کیان اتصال تهیه کنید. تعهد به استفاده از بالاترین استاندارد مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت، کیان اتصال را به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلن (PE) مشهور کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.