بلاگ

خرید اتصالات پلی پروپیلن

خرید اتصالات پلی پروپیلن

خرید اتصالات پلی پروپیلن

 

کاربرد لوله و اتصالات پلی پروپیلن در صنعت:

 

با توجه به اینکه امروزه خرید اتصالات پلی پروپیلن رو به افزایش است، مجموعه کیان اتصال در نظر گرفت توضیحاتی در خصوص اینکه اتصالات پلی پروپیلن چیست؟ موارد استفاده از آن؟ انواع اتصالات پلی پروپیلن؟ و مزایای کاربرد این نوع اتصالات را بازگو کند. شما میتوانید جهت استعلام قیمت اتصالات و لوله پلی پروپیلن و همچنین سایر لوله های مصرفی با ما تماس بگیرید. مشاورین ما آماده به ارائه خدمات هستند. پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایط دما و فشار نسبتاً ملایم و در حضور کاتالیست معروف زیگلر – ناتا انجام می‌شود. وجود این کاتالیزور، پلیمری به صورت ایزوتاکتیک را تشکیل می‌دهد که قادر به متبلور شدن تا حدود ۹۰ درصد می‌باشد. از این پلیمر ساخته شده در صنایع مختلفی مانند صنعت نساجی، بسته‌بندی غذایی، تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، تولید لوله و اتصالات و … استفاده می شود.

 

مقاله پیشنهادی : لوله پی وی سی PVC

 

 

خرید اتصالات پلی پروپیلن

 

خرید اتصالات پلی پروپیلن که به اتصالات سفید و یا اتصالات سبز نیز معروف است را می توانید از کیان اتصال انجام دهید. اتصالات پلی پروپیلن PP به عنوان یکی از پرقدرت‏‌ترین پلیمرها در صنعت پلاستیک شناخته‏ می‏شود. زیرا این پلیمر ساختار شیمیایی خاصی دارد که باعث کیفیت بالای آن شده است. خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار خوب این ماده، آن را برای تولید لوله و اتصالات انتقال آب سرد و گرم مناسب میسازد. این مواد تغییری در کیفیت آب آشامیدنی ایجاد نمیکنند و در شبکه های آبرسانی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد

 

انواع اتصالات PP :

 

خرید اتصالات پلی پروپیلن در دو مـدل ساده (فقط پلیمر) و تلفیقی (پلیمری و فلزی) انجام می شود.

۱ – اتصالات پلیمری برای نصب لوله و اتصالات PP به یکدیگر استفاده میشود

۲ – اتصالات تلفیـقی جهت وصل شبکه نصب شده PP به سایر سیستم های تاسیساتی از جمله لوله های گالوانیزه، کنتور و یا شیر آلات مورد استفاده قرار می گیرد.

از لوله و اتصالات پلی پروپیلن علاوه بر لوله‌کشی خطوط آبرسانی سرد در ساختمان‌ها، به دلیل مقاومت بالا در برابر گرما می‌توان از آن برای انتقال آب گرم بهداشتی به داخل ساختمان نیز بهره‌برداری کرد.
سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی مانند موتورخانه و سیستم‌های متمرکز مانند پکیج، برای تهویه هوا از مکانیزم‌های خاصی استفاده می‌کنند. هر یک از این سیستم‌ها دارای مجموعه خطوط لوله‌کشی هستند که می‌توان از لوله‌های پلی پروپیلن برای این منظور استفاده نمود. در شبکه انتقال آب درون شهری نیز لوله‌های پلی پروپیلن کاربرد دارند.
در اجرای خطوط پایپینگ در برخی کارخانه‌های صنایع غذایی و شیمیایی هم لوله‌های پلی پروپیلن مشاهده می‌شود. خرید و فروش لوله پلی پروپیلن برای سیستم‌های توزیع هوا نیز مرسوم است.

 

 

خرید اتصالات پلی پروپیلن

 

پیشنهاد مقاله : لوله پلی اتیلن

 

مزایای خرید اتصالات PP

 

  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر مواد آلی
  • مقاوم در برابر پوسیدگی
  • عایق بودن در برار صدا
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • دارای سطح داخلی صیقلی و صاف
  • سازگار با محیط زیست به علت قابلیت بازیافت

 

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.