بلاگ

فروش اتصالات کاروگیت

فروش اتصالات کاروگیت یا اتصالات پلی اتیلن دو جداره که به اتصالاتی گفته میشود که از دوجداره داخلی و بیرونی تشکیل شده است و برای ایجاد اتصال بین دو لوله کاروگیت استفاده میشود را از کیان اتصال بخواهید. جداره داخلی دارای سطح صاف و صیقلی و جداره خارجی بصورت حلقه حلقه یا موج دار است که فروش اتصالات کاروگیت عمدتاً برای جابجایی پسماندهای فاضلابی و مایعاتی که خاصیت اسیدی یا بازی دارند استفاده میشوند.

ویژگی های بسیار زیاد سبب شده فروش اتصالات کاروگیت و میل به خرید آن ها بیشتر شود.

 

 

فروش اتصالات کاروگیت

 

مزایای فروش اتصالات کاروگیت

 

  • از آنجایی که این اتصالات از جنس پلی اتیلن است در نتیجه طول عمر نزدیک به ۵۰ سال دارند. بنابراین مقاومت بسیار بالا و همچنین عمر مفید طولانی از جمله مزیت های این نوع اتصالات محسوب می شود. همین امر سبب شده هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری این اتصالات کاهش پیدا کند.
  • لوله و اتصالات پلی اتیلن دوجداره در برابر نور ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارند.
  • بدلیل ساختار سطح خارجی اتصالات که به صورت حلقه حلقه است، اتصالات کاروگیت می توانند فشار بالا را تحمل کنند
  • نصب آسان از دیگر مزایای این اتصالات است. زیرا برای اتصال لوله های پلی اتیلن دو جداره یا همان کاروگیت، نیاز به دانش فنی بالا و نیروی متخصص نیست و به آسانی نصب میشوند.
  • لوله و اتصالات کاروگیت، بدلیل ساختار پلی اتیلنی، سطح داخلی صاف و همچنین دو جداره بودن، بهترین گزینه برای جابجایی مایعات حتی بسیار اسیدی و بازی است. و در برابر خورندگی توسط اسید مقاوم است.
  • نسبت به سایر انواع پلاستیک، از کربن کمتری برای ساخت لوله و اتصالات کاروگیت استفاده شده است. در نتیجه برای محیط زیست آسیب به مراتب کمتری دارد. همچنین قابل بازیافت هستند و می توان دو بار از آن استفاده کرد.
  • برای نگهداری و انبار کردن این اتصالات، نیاز به ایجاد شرایط خاصی نبوده و می توانید در هر محیطی آن را انبار کنید. همچنین توجه داشته باشید که انبار آن به برای طولانی مدت نیز مشکلی ایجاد نکرده، تنها باید توجه داشته باشید که حین جابجایی به آن ضربه ای وارد نگردد.

لوله و اتصالات کاروگیت نسبت به ضربه مقاوم نیستند و این موضوع را شاید بتوان تنها ایراد در نظر گرفت.

 

 

فروش اتصالات کاروگیت

 

 

اتصالات لوله پلی اتیلن زیرزمینی مدل Snap-Together

 

 

طراحی snap-together به شما این امکان را می دهد که به سرعت این اتصالات را بدون نیاز به سیمان به لوله وصل کنید. اتصالات معمولاً در برنامه های زهکشی جریان ثقلی استفاده می شوند. ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)، در برابر چرخه های انجماد/ ذوب مقاومت می کنند و در برابر خوردگی و ترک خوردگی استرس مقاومت می کنند. اتصالات دارای مشخصات ASTM F667 و الزامات آزمایش برای کیفیت مواد و همچنین استانداردهای خدمات حفاظت از خاک (SCS) برای استفاده در خطوط زهکشی زیرزمینی هستند.

 

 

استفاده از کدام سایز اتصالات بیشتر است؟

 

اتصالات کاروگیت در سایز های کوچک مثل ۱۱۰ و ۱۲۵ و ۱۶۰ و ۲۰۰ و ۲۵۰ بصورت تزریقی به صرفه تر هستند.

هر خط لوله کاروگیت شرایط خاص خودش را دارد و بهمین دلیل ساختن قالب ها که معمولا هزینه ی زیادی دارد توجیه اقتصادی ندارد چرا که مصرف زیادی ندارد و تولید این اتصالات و دپو کردن آنها به دلیل فروش کم‌ به صرفه تولید کننده ها نیست . از این‌ رو فروش اتصالات کاروگیت پر مصرف معمولا در سایز های ۲۰۰ و ۲۵۰ و ۱۶۰  بصورت تزریق که بیشتر است تولید می شود.

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و همچنین لوله و اتصالات کاروگیت و ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.