بلاگ

فروش لوله پلی پروپیلن

فروش لوله پلی پروپیلن

فروش لوله پلی پروپیلن

 

موارد استفاده از لوله Propylene

 

لوله های پلی پروپیلن یا لوله های PP-R از پلی پروپیلن رندم کوپلیمر نوع ۳ ساخته می شوند و ظاهر آن ها مانند پلاستیک های عادی است. یکی از بخش‌های حیاتی در ساختمان‌ها و منازل، لوله‌ها هستند. از کاربردهای لوله های پلی پروپیلن می توان به لوله کشی ساختمان ، تأسیسات حرارتی ساختمان ، صنایع غذایی ، سیستم های حرارت خورشیدی ، خطوط هوای فشرده ، صنایع کشتی سازی ، هتل ها و بیمارستان ها ، فاضلاب های صنعتی و محیط های اسیدی و قلیایی اشاره نمود . همزمان با پیشرفت تکنولوژی، انواع لوله به بازار وارد شد که هر کدام برای مصارف خاص، مورد استفاده قرار گرفت. این لوله ها ، قادرند در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد ۲۰ بار و در دمای ۸۵ درجه ۱۰ بار فشار را تحمل کنند 

لوله‌های پلی پروپیلن تک لایه بوده و جایگزین خوبی برای لوله‌های فلزی هستند. زیرا لوله های فلزی مشکل شکنندگی و فرسودگی در بخش لوله‌کشی ساختمان‌ها داشتند. لوله پلی پروپیلن در آغاز ورودشان به بازار، به رنگ سبز وارد شدند و این تفاوت رنگ، به محل و نوع کاربرد این دسته از لوله‌ها بستگی داشت. میزان فروش لوله پلی پروپیلن نیز با توجه به سفید یا سبز بودن لوله متفاوت است. این نوع لوله را باید نسل جدید از لوله های UPVC نامید که در ساخت آنها از تکنولوژی های پیشرفته تری استفاده شده است.

 

پیشنهاد ما به شما : مقاله لوله پلی اتیلن

 

 

 

فروش لوله پلی پروپیلن

 

 

فروش لوله های پلی پروپیلن به نسبت سایر لوله ها بالاست که دلایل متفاوتی دارد. یکی از دلایل فروش بالای این لوله ها این است که دوستداران محیط زیست اند و به دلیل قابلیت بازیافتی که دارند، مورد توجه قرار گرفته اند. باید توجه داشته باشید که این لوله ها با لوله پی وی سی PVC متفاوت است. امروزه عوامل بسیاری موجبات افزایش قیمت و گاهاً عرضه نمونه های تقلبی را سبب شده است. برای خرید انواع بهترین لوله پلی پروپیلن آشنایی با کاربردها و ویژگی ها و مزایا لازم و ضروری می باشد.

 

ویژگی های لوله پلی پروپیلن :

 

۱- دارای گریدهای ایزو تاکتیک، سیندیو تاکتیک و اتاکتیک

۳- چگالی ۰/۸۵ تا ۰/۹۵ گرم بر سانتی متر مکعب

۴- درصد جمع شدگی بیش تر

۵- دمای انتقال شیشه ای ۱۷- درجۀ سانتیگراد

۶- دمای ذوب ۱۳۰ تا ۱۷۰ درجۀ سانتیگراد

۷- مقاومت در برابر تنش های محیطی(ESCR) بیش از ۱۰۰۰ ساعت

۸- مقاومت شیمیایی عالی و عایق الکتریکی خوب

۹- مقاومت خستگی بالا و مناسب برای ساخت لولا و عدم ایجاد ترک با وجود تنش

۱۱- جذب رطوبت بسیار کم

۱۲- کاربری معمولا به صورت کوپلیمر با پلی اتیلن در صنایع تولید خودرو و بسته بندی مواد غذایی و تولید فرش و موکت

۱۳- انبساط حرارتی بالا

۱۴- وزن کم و امکان جوشکاری

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.