بلاگ

قیمت لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت

لوله کاروگیت یکی از انواع لوله هایی است که از موادی به نام پلی اتیلن ساخته می شود و به منظور انتقال انواع سیالات صنعتی و به خصوص فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت لوله کاروگیت با محاسبه و بررسی عوامل مختلفی مانند سایز لوله، برند آن و… تعیین می گردد.

لوله های کاروگیت در انواع کاربری ها دارای مزیت های فراوانی هستند. این نوع لوله ها طول عمر بالایی دارند و در برابر عوامل مختلف مانند سایش، رسوب و… مقاوم هستند. نصب و اجرای لوله کاروگیت بسیار آسان بوده و به راحتی به وسیله اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. علاوه بر این حمل و نقل این لوله ها نیز راحت است.

ساخت لوله کاروگیت (corrugated pipe) در ابعاد و اندازه های متنوعی انجام می شود. به همین دلیل برای استفاده از این محصول بایستی به نوع کاربری و نیاز خود توجه داشت.

 

همچنین میتوانید از مقاله های لوله پلی پروپیلن و لوله پی وی سی PVC نیز بازدید بفرمایید.

 

 

قیمت لوله کاروگیت

عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله کاروگیت (corrugated pipe)

 

به منظور بررسی قیمت لوله کاروگیت بایستی عوامل مختلفی را در نظر داشت. چرا که این محصول تحت تاثیر شرایط موجود در بازار قرار دارد. علاوه بر این موارد دیگری نیز وجود دارد که به بخش تولید مربوط بوده و بر قیمت این نوع لوله ها تاثیر گذار است.

موادی که در تولید لوله کاروگیت به کار برده می شود، تاثیر فراوانی در قیمت گذاری این محصول دارند. در واقع این مواد بایستی به گونه ای باشند که لوله در مقابل آسیب هایی چون شکستگی، خوردگی و فرسودگی مقاوم باشد. همچنین کیفیت مواد به کار رفته در ساختار لوله می تواند در طول عمر آن موثر واقع شود و باعث افزایش طول عمر لوله گردد.

بنابراین در خرید لوله کاروگیت بایستی دقت داشت که لوله از موادی ساخته شود که در مقابل مواد مختلفی که قرار است منتقل کند مانند نفت، گاز، آب، فاضلاب و… مقاومت لازم را داشته باشد. همچنین میزان خلوص مواد به کار رفته در ساخت و میزان درصد پلی اتیلن موجود در لوله نیز در قیمت این محصول موثر می باشد.

ابعاد، سایز و متراژ لوله کاروگیت یکی دیگر از مواردی است که در قیمت آن موثر است. این نوع لوله ها بر اساس قطر دهانه داخلی خود سایز بندی می شوند و از قطر ۱۱۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید و عرضه می شوند. هر کدام از لوله ها با قطر مشخص در کاربری های مختلفی مانند فاضلاب خانگی، فاضلاب شهری، غلاف دور کابل برق، به عنوان لوله زهکشی، انتقال آب و… مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله کاروگیت بایستی بر اساس استانداردهای گوناگونی ساخته شوند. این استانداردها در رابطه با مقاومت حلقوی، میزان انعطاف پذیری، مقاومت در برابر خمیدگی، کشش، فشار، ضربه و… هستند. همچنین تست و آزمایش های مختلفی متناسب با استانداردها بر روی لوله در مراحل مختلف تولید آن انجام می شود.

 

 

 

 

 

قیمت لوله کاروگیت

 

 

 

برندهای داخلی و خارجی فراوانی لوله های کاروگیت را تولید می کنند. در واقع در قیمت لوله کاروگیت تا حد زیادی برند و کشور سازنده این محصول موثر است. این که لوله با چه میزان کیفیت و در چه کشوری تولید شود می تواند تعیین کننده قسمت آن باشد. معمولا برندهای خارجی دارای قیمت بالاتری هستند.

علاوه بر این میزان تولید و عرضه لوله های پلی اتیلن و کاروگیت و میزان تقاضای این محصول در بازار در قیمت گذاری آن تاثیر بسزایی دارد. همچنین میزان سفارش مشتری که به صورت عمده یا جزیی است نیز به عنوان تعیین کننده قیمت لوله کاروگیت شناخته می شود.

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.