بلاگ

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن

عوامل موثر بر نرخ لوله پلی اتیلن (Polyethylene Pipe)

 

قیمت لوله پلی اتیلن روزانه تغییر می کند و به دلیل تغییرات ارزی و شرایط اقتصادی کشور ثابت نیست. ما در کیان اتصال تلاش میکنیم تا قیمت لوله پلی اتیلن را در مناسب ترین قیمت روز نگه داریم و در اختیار مشتریان قرار دهیم. لوله‌های پلی‌اتیلن این روزها نرخ ثابتی ندارند و هر روز در حال تغییر است. قیمت هایی که در سایت های مختلف وجود دارد، فقط برای اطلاع رسانی می باشد و  قیمت دقیق نیست. شما میتوانید برای خرید لوله پلی اتیلن و اطلاع دقیق از هزینه، با ما تماس بگیرید. عوامل مختلفی از جمله قطر لوله، فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن در قیمت لوله تاثیر دارد. قطر لوله ها مختلف است و  معمولا از ۲۰ میلیمتر شروع شده و نهایتا به ۲۴۰۰ میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند. قطر لوله رابطه مستقیم با وزن و فشار کاری آن دارد.  و به نسبت هرچه وزن لوله بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

 

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن

 

 

کاربرد لوله های پلیمری

 

لوله‌های پلی اتیلن در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. انتقال آب (مصارف آبرسانی)، انتقال مواد شیمیایی، گازرسانی، فاضلاب، فیبرهای نوری و کاورینگ خطوط انتقال برق و … از جمله مواردی است که از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود. تمامی این محصولات مناسب با نیاز و سفارش شما با انجام مشاوره در کیان اتصال تلفنی تولید و ارسال می‌شوند.

  • لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی: برای انتقال آب و یا آب شرب مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر در صنایع کشاورزی از این لوله ها استفاده می شود.
  • لیست قیمت لوله‌های پلی‌اتیلن فاضلابی: این مدل که به شکل دوجداره می باشند برای انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لیست قیمت لوله های پلی اتیلنی غلافی: این لوله ها به عنوان پوشش دهنده و یا نوعی غلاف برای کابل و سیم های برق مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لیست قیمت لوله های پلی اتیلنی فشار قوی: در فشار های بالا از این لوله ها استفاده می شود. که ضخامت لوله های فشار قوی بسیار بیشتر از سایر لوله های پلاستیکی می باشد.
  • لیست قیمت لوله های پلی اتیلنی آبیاری قطره ای: همان طور که از نامش پیداست برای آبیاری قطره ای در صنعت کشاورزی از آن استفاده می کنند.
  • لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی: برای انتقال گاز و گاز شهری مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن دارای حساسیت بالایی می باشد.

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن

 

خرید Polyethylene Pipe :

 

هنگام خرید و استعلام قیمت لوله پلی اتیلن به نحوه برچسب گذاری آن توجه بفرمایید. لوله پلی اتیلن باید به صورت زیر برچسب گذاری شود:

  • نام سازنده یا علامت تجاری
  • استانداردی که با آن مطابقت دارد
  • اندازه لوله
  • کد تعیین مواد (PE 2406 یا PE 3408)
  • DWV اگر برای لوله کشی زهکشی باشد
  • درجه بندی فشار در صورت وجود
  • شماره DR یا شماره برنامه
  • اگر لوله برای آب آشامیدنی است، یک مهر و موم یا علامت آزمایشگاهی که مناسب بودن را تأیید می کند

 

لوله پلی اتیلن پر کاربرد و مصرفی در بسیاری از صنایع می باشد که در سال های اخیر نیز شرکت ما با به کار بردن مواد اولیه مرغوب و دانش جدید فناوری ، توانسته است بهترین این محصولات را تولید و عرضه نماید.

یکی از مهمترین آیتم ها و عواملی که سبب شده است تا امروزه استفاده از لوله پلی اتیلن بسیار افزایش یابد، عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای این محصولات می باشد. این ها از مهمترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن به شمار می آیند. از دیگر ویژگی های این لوله ها صرفه جویی در هزینه ی نهایی، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و عدم خوردگی، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر خستگی و زلزله و وزن کم آن ها نسبت به سایزشان است.

 

قیمت لوله پلی اتیلن شرکت گسترش پلاستیک

 

قیمت لوله ها به صورت متری محاسبه می شود. نکات مهمی که برای خرید و محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن باید مد نظر قرار دهید شامل گرید لوله، نوع مواد اولیه مورد استفاده، سایز لوله، اتمسفر لوله پلی اتیلن و در نهایت متراژ مورد نظرتان است.

لوله های استاندارد پلی اتیلن در سه گرید  A , B , C تولید و عرضه می‌شود، تمامی این لوله ها دارای مهر استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند، ولی با توجه به کارخانه تولید کننده و خدمات پس از فروش تقسیم بندی می‌شوند.

لوله های پلی اتیلن گسترش پلاستیک، کیفیت های متمایزی دارند که آنها را برای مصارف مختلف، به ویژه در سیستم های زهکشی، عالی می کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات هستید، بهتر است در مورد مشاوره برای نیازهای خود با ما کارشناسان ما تماس بگیرید. و یا لوله پلی اتیلن مورد نظرتان را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و پس از مشاوره تلفنی با ما آن را خریداری نمایید

شرکت گسترش پلاستیک اولین رتبه در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن را کسب کرده است. فعالیت این شرکت در سال ۱۳۶۸ آغاز شد و برای استفاده در سیستم های گازی، آبی، فاضلاب و صنعتی است. سطح کیفی بالای محصولات و نوآوری شرکت گسترش پلاستیک، سبب شده این مجموعه به بزرگ‌ترین تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، کاروگیت و … در بازار ایران و خاورمیانه تبدیل شود. این شرکت در حال حاضر با داشتن دو کارخانه فعال، توانایی تولید ۵۰۰۰۰ متر مربع لوله و اتصالات را دارد است.

کیان اتصال تنها نماینده شرکت گسترش پلاستیک در تهران آماده خدمت رسانی با ارائه انواع لوله و اتصالات پلی اتیلنی است.

کیان اتصال با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید. تعهد به استفاده از بالاترین استاندارد مواد اولیه و آخرین فناوری ساخت، کیان اتصال را به عنوان تامین کننده با کیفیت لوله های پلی اتیلن (PE) مشهور کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.