بلاگ

فروش لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت یکی از انواع لوله های پلیمری پرکاربرد در صنایع مختلف است و دارای ساختاری متفاوت با سایر لوله های پلیمری می باشد. در قسمت بیرونی این نوع لوله ها شیارهای موازی و خط الراس هایی وجود دارد و بدنه بیرونی به صورت حلقوی تولید می شود. در خرید و فروش لوله کاروگیت بایستی توجه داشت که استانداردهای مربوطه در تولید آن رعایت شده باشد.

قسمت داخلی لوله کاروگیت (corrugated pipe) به صورت کاملا صاف و صیقلی ساخته می شود. وجود این ویژگی در لوله های کروگیت باعث می شود تا عبور مواد شیمیایی خورنده، باعث آسیب به لوله نشود. استفاده از مواد با کیفیت در تولید این نوع لوله ها سبب می شود تا طول عمر آنها بالا باشد و بتوان در مدت ۵۰ تا ۱۰۰ سال از لوله کاروگیت استفاده کرد.

 

همچنین میتوانید از مقاله های لوله پلی پروپیلن و لوله پی وی سی PVC نیز بازدید بفرمایید.

 

فروش لوله کاروگیت

نکات مهم در خرید و فروش لوله کاروگیت (corrugated pipe)

 

یکی از نکات مهمی که در خرید لوله کاروگیت بایستی به آن توجه داشت، میزان فشار یا مقاومت حلقوی این نوع لوله ها است. این ویژگی در واقع میزان فشاری است که دیواره لوله می تواند تحمل کند. این میزان فشار بر اساس واحد کیلو نیوتن بر متر مربع ارزیابی می گردد. میزان فشار حلقوی به عنوان معیار مقاومت و پایداری لوله شناخته می شود.

یکی دیگر از نکاتی که در فروش لوله کاروگیت باید در نظر داشت، نوع اتصالات مناسب برای این لوله ها است. اتصال لوله کاروگیت به یکدیگر با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود. یکی از این روش ها استفاده از واشر و کوپلر است که به عنوان ساده ترین روش و نوع اتصال شناخته می شود.

علاوه بر این لوله های کاروگیت را می توان با استفاده از کوپلر موفه دار به یکدیگر متصل کرد. برای لوله ها با سایز بالا می توان از کمربند و واشر برای اتصال استفاده کرد. همچنین می توان برای اتصال جوش پلی اتیلن و یا جوش الکتروفیوژن را به کار برد.

          

 

فروش لوله کاروگیت

 

 

رعایت استاندارد یکی دیگر از موارد مهمی است که در خرید این لوله ها بایستی به آن توجه داشت. یکی از این استانداردها با شماره DIN 16961 در رابطه با میزان مقاومت حلقوی می باشد. این استاندارد نشان دهنده این است که لوله ها چه میزان فشاری را در طولانی مدت می توانند تحمل کنند.همچنین استاندارد ISO 9969 نیز به منظور ارزیابی میزان فشار حلقوی لوله در کوتاه مدت به کار برده می شود.

استاندارد EN 1446 نیز میزان انعطاف پذیری لوله را مورد بررسی قرار می دهد. در واقع لوله در آزمایشگاه ها مورد تست های مختلف در مقابل ضربه، خمیدگی، تنش، فشار و… قرار می گیرد و اگر لوله بتواند در مقابل این شرایط به حالت اولیه خود باز گردد، دارای استاندارد مطلوبی است.

همچنین به منظور بررسی و کنترل کیفیت لوله های کاروگیت نیز از استاندارد با شماره EN 13476 استفاده می شود. بر روی مواد اولیه لوله کاروگیت آزمون های مختلفی مانند چگالی یا دانسیته، پایداری حرارتی، تست رطوبت، تراکنش دوده و… انجام می شود.

در انتخاب، خرید و فروش لوله کاروگیت دقت داشته باشید که ابعاد این لوله ها بر اساس استاندارد DIN 16961-ISIRI 9116، پراکنش دوده با استاندارد ISIRI 7175-6، کشش خط جوش با استاندارد EN 1971، بازگشت حرارتی با ISIRI 7175-3 و شاخص جریان مذاب بر اساس استاندارد ISIRI 6980 تعیین می شوند.

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.